Pingla O Pärla...

Alla inlägg under maj 2011

Av Mimmi Nordèn - 26 maj 2011 15:56

HEJ!


länge sen jag blogga men, jag har inte riktigt haft tid för jag har varit tvungen att ta hand om marsvinen Pärla Pingla Heaven och Devil!!



det är alla mina marsvin just NU!


för Devil är med barn! ^U^ vi tog henne för att hon var med barn men ockso för att hon är så grymt söt!!!!!


kommer bilder på dom NU!



nääh....:( jag hade ingen bild på dom :(




men ni kan få en imorn..i promise!!





men Devil ska få barn närsomhelst!!!!

Av Mimmi Nordèn - 22 maj 2011 11:54




Hej!


här är en "liten" bild på hur jag ser ut, inte för att man ser mitt ansikte men ni kanske får en liten uppfattning om hur jag verkar vara! :) plus att man kan jue inte heller uppfatta massa saker om en person genom en bild, så det blir jue svårt ;)


men i fredas så följde polarn med hem o sovde över :)


sen sjussade vi hem henne till hennes andra kompis som bor i malmköping! :) sen åkte mamma o jag in till flen och handlade lite....


och nu...







nu kommer överaskningen!










 









Överaskningen är...




Devil och Heaven!





o vad kan det vara?



kommer bilder senare!





juste jag har katt ockso och katten går runt o nosar på pingla o pärla..men han är svin skraj...men nu har han fått ett par "kompisar" till.....Heaven och Devil!

Av Mimmi Nordèn - 20 maj 2011 21:20

  såå då blev det en bild i börgan va inlägget vilket det ABSOLUT inte brukar vara men skit i det!



hihi idag är min KUMPIS hemma hos mig!!


Mysigt! ^^



vi släppte ut marsvinen idag för vi hade gjort massa hinder och tunnlar...som dom tuggade på...^^




hahaha så söta! :)



har inte så mycket att skriva om så hej då :P

Av Mimmi Nordèn - 19 maj 2011 12:24

hej!




som sagt så har jag haft ett stort problem i tisdags som jag helst inte vill berätta här på min blogg! :)


men jag skulle välja på en sak å jag brast ut i gråt för det var super duper svårt...


jag tänkte ta det första alternativet men sen det andra men sen hittade vi en billigare första alternativ så då har jag råd med båda!!


det första var en kamera :) och det anda är överaskning...^U^


kameran blev jag jätte nöjd över för den är jätte gullig och UR snygg!


den är rosa och har 12,2 megapixel...(vilket är riktigt bra!)


den är UR söt! ^^ och jätte bra!!


men jag orkar tyvär inte ladda upp några bilder på denna tröga data i skolan för då tar det flera år å det orkar jag inte riktigt :*


jag o min polare Sarah YO! längtar båda tills imorn :)


ska bli myysigt!



får se om man ska ta ut pingla o pärla idag...för det har regnat o jag vill inte att dom får gå i blött gräs ;) sååå.....Annars kommer bilder! idag senare på kvällen....JAG LOVAR!

annars få ni skälla på min mamma...eller min bror! ^O^


blir häktit på lördag :P fär vi ska lämna sarah i malmköping kl 12 och sen åker vi till strängnäs o hämtar ett par cyklar sen ska vi till en affär...HEMLIS!



hahah nej men jaa!...jag medelar er när min Hemlis kommer på lördag :P


hoppas jag..om inget går snätt :/


aja ska vell dra nu hej då :P


kommer senare ikväll

Av Mimmi Nordèn - 18 maj 2011 21:30

hej!




hihihi förlåt men jag har haft världens bästa dag IDAG! på onsdagen dårå alltså! :)

igår på tisdagen så fick jag ett svårt beslut o jag har varit nere så mycket så möljigt i hela mitt liv...antagligen kommer det svårare beslut i framtiden o jag fattar inte hur folk kan klara av sånt...:(


men jag har gjort ett stort rum möblering i mitt rum idag efter att jag hade åkt till parken zoo :)



ska gå nu...måste gå o lägga mig för mamma ropar ;) hej då :)




P.S jag har köpt en ny kamera så det kommer att komma massa fina bilder här...sen




    

Av Mimmi Nordèn - 17 maj 2011 13:33

Hej!



jag sitter i skolan och skriver här :)



idag så gick sarah och jag ner till träsöjden och fixade med ett par kojjor till mina marsin och hennes kanin!   



hihi jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu för det kommer antagligen att hända nått hemma med marsvinen när jag kommer hem så på kvällen kommer det ett nytt inlägg :D



dom brukar få (inte så ofta för dom kan lätt få svamp i munnen av paprika och tomat) väldigt lite tomat ibland...hihih och eftersom att mina marsvin är vita så blir deras "skägg" rött ^^ så jävla gulligt!! xD



håller på med en sak nere i källarn som sagt ;) ni får veta det i helgen lika så min kompis sarah ! ^^


Jag älskar Sarah...jag behöver henne för annars skulle jag vara helt borta i skolan och plus att hon är AS Rolig och SUPER DUPER SNÄLL!!! :D





om Sarah inte Fanns då skulle jag vara död just nu ;)

hihih....<3














ni kommer tyvär inte få en bild för jag sitter på skolans data och det tar bara några tusen år att ladda upp en bild ;) sååatte....



men det ska bli så trevligt :P...mitt hår luktar gott :)

Av Mimmi Nordèn - 16 maj 2011 20:35

Hej!   igen xD



http://dinsarah.bloggplatsen.se



det är min polares kanin blogg!

kolla in den vettja!  



hihih den är jätte bra! xD




 

Av Mimmi Nordèn - 16 maj 2011 20:28

Hej!



Så nu har man kommit hem...eller inte riktigt just nu men jaa.... 



heheh...ska snart släppa ut pingla och pärla :)


hahah har typ varit nerä i källarn hela dagen...har snickrat o hållit på...


det är överaskningen som ni får veta på Fredag! <3 eller på lördag..det beror på om jag får tag på datan xD


nte för att datan ska springa iväg eller nått men ni fattar!  


 hahaha aja ska spela lite minecraft nu ;) hej då

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards