Pingla O Pärla...

Alla inlägg under juni 2011

Av Mimmi Nordèn - 30 juni 2011 23:14

Hejsan!


jag har jue typ sagt att jag ska ha denna blogg  bara för marsvinen xD haha och det går jue bra! xD


så jag ska säga lite saker som kommer att ändras...


1. jag kommer INTE BARA skriva om marsvinen för det går inte! ^^ men jag kommer jue självklart att skriva om marsvinen!     


hahaha jag såg korvarna och var bara tvungen att lägga ut dom!!! xD


2.jag kommer inte lägga ut så himla mycket bilder men typ två bilder i veckan blire!


3. jag kommer berätta om saker som bara händer runt om kring mig...och jag skiter i om någon inte gillar det eller stör sig...jag skriver vad jag vill...  okej kanske inte ALLT för vissa saker kanske är lite EXTREMT för att berätta ^^


jag kommer altså bara skriva om marsvinen, familjen, saker som händer mig och fotto...  


och lite musik! ^^


så denna blogg kommer inte BARA handla om marsvinen, utan lite allt och möjligt   


jahopp....lite från idag då? joo vi har bakat lite sockerkaka och haft det...vet inte hur mycket vi har skrattat för att vi satt o spela TAMPONG-SPEL!


hahah trodde det typ skulle blixtra ute meneeeeeee....^^


aja hej då..klockan mycket!

Av Mimmi Nordèn - 29 juni 2011 19:31

så nu har man sovit över hos syrran och det var as kul! xD inte för att vi gjorde så himla mycket, vilket man inte heller behöver göra...

sen så kom mamma och hämtade oss (jag hade kvar sakerna hemma hos syrraan) osso åkte vi till mc donalds och nu börjas det igen, det är FARLIGT, som vanligt så tar ju mc donalds typ en gång om året attt dom ska ha GLAS med pluss menyn...-_-' byter färg varge VECKA! och som sagt...nu börgas det igen ^^

så ja, vi satt och käkade i bilden där dårå dårå dårå....
medans vi satt och käkade så beslöt vi oss att johanna skulle följa med hem o sova över tills på fredag! :D

mm sen åkte vi och handlade och hade jätte jätte roligt i affären med en störd cp kossa som hängde i taket som OCKSO var smutsig :)

sen så åkte vi hem och hämtade alla saker hemma hos johanna och Molle (Molle är en katt xD)


så ja...nu sitter vi här och jag visar johanna lite saker på the sims 3 ^^

sen ska vi bygga på marsvinsburen för då är vi flera "vuxna" som kan hjälpas åt :) så ja :)

sen imorn ska vi åka o bada och kanske picknicka...vet inte hur det blir med picknicken men bada ska vi antagligen göra! :)


Av Mimmi Nordèn - 28 juni 2011 00:11

SARAH!! vi måste fan bestämma tid snart!! ;O


VI MÅSTE TÄLTAA!! först!...



Kolla vädret!

Av Mimmi Nordèn - 27 juni 2011 12:09

hej...



mackor är goda! SPECIELLT med rostbiff!! kommentera rostbiff om ni tycker om rostbiff! hahahah



kommentera Gurka om ni tycker det är gott på macka!!


så får vi se vilken som får mäst...xd

Av Mimmi Nordèn - 27 juni 2011 01:36

hej...





ja, kl eh noll ett förti och jag ligger i SOFFAN!  


jag har grymt tråkigt men vad ska man göra mitt i natten lixom? så jag tänkte att jag kunde kika förbi lite här ^^


det var en kille som jag cammade med på msn! fett länge sen! men iallafall, nu till det roliga! xD jag bah "får man fråga hur gammal du eh?" han bah arton o jag bah..."ha...ha....^^...."



o ni skulle ha sett hans min! xD


men iallafall...mår inte så bra just nu...för nu har vell pappa gjort nått...o JAG vet inte ens varför...men det kanske e för brutalt för mig att veta? det vet inte jag...svårt...  .....



men jag tror faktiskt...inte denna blogg kommer att hålla sig för bara mina marsvin...lixom det är inte som att blogga om ett specielt spel för om man gör DET så är man inte tvungne att prata om SITT liv...för tex om man har marsvin så får man faktiskt berätta lite om sitt liv ockso för typ om man säger "måste hämta hö hemma hos grannen för vi får gratis hö från våran granne för hon är bonde..." lixom då har man berättat lite om sitt liv o sånt...



men okejj...denna blofgg kommer handla om mitt liv (inte så mycket) och om marsvinen!! kanske ska göra en ny header? ;)



imorn...

Av Mimmi Nordèn - 25 juni 2011 11:52

HEJ!



ut och hämt HÖ NUDÅÅÅ!! 


ska hämta hö ute (vi har höt ute för det är för mycket för att ta in sååatte....mmm) oxh senn nörda vid datan -_-' absolut inte bra men jag har inget annat at göra...JO man kan säga att jag måste börga lära känna min data lite mera! ;)

haha


 


 men jag måste gå nu för marsvinen behööööver hööööö..xD


 

Av Mimmi Nordèn - 24 juni 2011 15:40

HEj!!


idag fick jag syrrans gammla data...


men iallafall...då kan man blogga hur mycket man vill ;)

ville bara ha det sagt ^^ haha



Just nu tänker man på:

Sarah(<3),JOHANNA!, Mamma, Brorsan och bearnesås...



Av Mimmi Nordèn - 24 juni 2011 09:14

Nääh...orkar inte sätta upp min nya header för den blev inte så bra...sätter upp den imorn för jag måste även se om min header som jag har på nu om den är kvar i datan..xD för tänk om jag vill byta tillbaka osso är den inte där :O

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards