Pingla O Pärla...

Alla inlägg under maj 2011

Av Mimmi Nordèn - 16 maj 2011 11:13

Hejsan!




idag var marsvinen trötta för igår fick dom komma ut o springa runt i hela rummet...ett problem..





dom pissar under listerna...





så vi har ställt massa saker över listerna så dom inte kan pissa där...:)




dom är så gulliga när dom springer :D




Det ska hända något med marsvinen på fredag eller lördag :D



det är en överaskning här xD ni får veta det när det väl händer :)





Min kompis har startat en blogg om kaniner så ni kan gå till den om ni vill! :D <3




jag kan skicka länk senare idag :)



eller jaa...lägga ut en länk här :)



men på fredag kommer Sarah (Min kompis) hem till mig! :)



ska bli mysigt! :D <333





eheheh killar är störda....















kommer tillbaka på dagen...ska hjälpa sarah lite med hennes blog...har jag bestämt xD hej då  

hehehe jag hade ingen annan bild men ni fick en bild iallafall :P

Av Mimmi Nordèn - 10 maj 2011 10:04

heej!




jag sitter i skolan o vi börgar om en minut! ^^ hahaha jag gjorde bara ett litet inlägg^^ men jag kommer senare idag...får jag hoppas! ^^



hej då :)

Av Mimmi Nordèn - 6 maj 2011 21:08

Hej...


hej förlåt att jag inte har skrivit p länge...inte för att jag tror att det finns NÅGON som tittar på min blogg...;(


men ändå...


jag ha varit ute o fotat lite..ni ska få se en bild ;)



 


OJ! :O


gud vad liten den blev...ojdå ^^


hhahaha 0^.^0 hihih



kommer en större bild imorn för jag orkar ine fixa just nu..jag är JÄTTE TRÖTT! :O


juste! vi har inte så mycket pengar i famlijen just nu och eftersom att marsvinen behöver jue självklart HÖ så tänkte vi på våran bonde bredvid oss!! vi får gratis hö av henne! :D så glad över det :)


kommer tillbaka imorn ;)


hej då!   

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards