Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Mimmi Nordèn - 8 juli 2011 11:34

hejsan... 


jahopp...


jaa jag har inget att göra så det kommer att komma tusentals med inlägg här idag känner jag...


Aja, lyssnar på En låt som heter Dick in a box (  ) och sitter och pratar med bästa syster...kommer att BLI ENSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMT!!!   



och jag känner att alla i min klass och alla runtomkring mig har saker att göra/kan göra saker...vi gör ALDRIG nånting stort som att åka till liseberg eller grönalund...vi har inte ens råd att åka o lämna mig hos kompisar...men det fattar inte sånna såm HAR PENGAR!...som en annan tjej sa till mig bah "ska inte du köpa nya skor?" "nej vi har inte pengar.." "men det måste ni vell ha?" "nej för alla har inte SÅ mycket pengar så att man kan köpa saker hela tiden...  " "vad konstigt...:/" ASSÅ STÖRD SÄGER JAAAAAAAAG!!!   


lixom mamma sa att vi skulle göra nånting i sommar typ åka till boda borg eller tomtits...men det verkar vell inte bli det...eftersom att jag  ska till en polare typ nästa helg eller näst nästa aah men och då tar det ockso på pengarna så då har vi bara råd att åka o handla såååå...jaa...WHAT SHOULD I DO? ...känns som om att sommarlovet är slut snart...:S eller det känns inte som om att det har börgat...nej det känns som om att det är slut snart...det är jue det :( :D


längtar mest till skolan än att inte längta..


men självklart längtar jag jue inte till skolan :S men jag längtar ändå ^^

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards