Pingla O Pärla...

Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

:(

Av Mimmi Nordèn - 1 juli 2011 19:53

Hejsan...;(


nu har...johanna åkt!    ärligt talat...jag sitter och gråter...


jag vet inte men varge gång jag skiljs åt med min syrra så börgar jag stor böla...


jag gråter och allting...


ingenting blev som jag tänkte heller...


allting går bara åt helvete just nu känns det som men det gör det jue inte...


johanna är den som lixom gör så att dagen lixom blir skit bra...och att hon sen ska hem/bort känns helt...jag vet inte...just nu har jag inte lust med nånting allts...vill vara hemma o ruttna i ett hörn...jag vill ha kul, göra något...sen ska hon flytta till stockholm och bara det gör att jag börgar gråta! jag känner att vi aldrig mera kommer att träffas...hon kommer typ bli en storstads människa och inte ha tid med att komma hem till oss eller nånting!!!!   


hon kommer inte vilja komma på besök...om hon skulle komma på besök skulle hon typ bara vara här en timme eller nått...:'( jag sitter o gråter som en flod och bara väntar tills johanna ska säga att dom flyttar till stockholm...


just nu känns det som om att jag inte kommer klara av precis nånting...jag kan lika gärna gå o dö TÄNKTE jag SKRIVA men det låter så hardcore...men det är så jag känner just nu...ÅNGEST...


jag känner...att om johanna flyttar in dit...så kommer jag ALDRIG att få träffa henne likadant som jag har gjort förr...kommer typ bara få träffa henne typ en gång om året i en halv dag...det går lixom inte att beskriva hur arg/lässen man är med ord eller uttryck eller musik eller målning!!! det går inte!! jag skulle kunna hoppa ner från balkongen och typ bryta alla mina ben jag har i hela kroppen o bara dö!! jag kommer aldrig få se henne på samma sett som jag har gjort nu...hon kommer vara så...fin,petig,nogran och sådär...


hon kommer inte ha samma humor...hon kommer bara säga "Mmm, men vi måste gå nu för jag måste handla till..." hon kommer säga så till saker vi har skratta mot/med förut...hon kommer...








försvinna... 



detta är bara saker som jag känner...jag säger inte att det KOMMER att bli så utan att det känns som det...



och det kommer att bli så...



årkar inte ens ta hand om marsvinen...och då blir mamma sur för att jag inte klarar av att min älskade JÄVLA syrra ska* flytta!!



ingen förstår mig...



Asså nu vill jag jue inte att du johanna ska känna dig lixom att du tappar suget till att flytta, eller jo lite ^^ men du vet inte hur mycket du..betyder...


*hon SKA inte flytta men det låter exakt som om att dom ska det, och dom ska det...

 
 
Jojjs

Jojjs

1 juli 2011 23:38

För det första så jo, du kommer få träffa mig ändå! Och för det andra, jag kommer INTE bli en sån där äcklig stockholmare, jag kommer alltid att vara jag och för det tredje, Överdriver du väl lite? :P haha. Klart vi kommer ha lika kul ändå, och inte bara träffas en dag. Jag kommer inte försvinna. :) haha. Så du behöver inte vara ledsen. ;) I Promise.

http://www.nattstad.se/jojjsanin

Mimmi Nordèn

2 juli 2011 01:41

inte lässen? ;(

äru störd? du är typ den ända jag har och du flyttar till stockholm...kan jue ALDRIG sova över hemma hos dig...ALDRIG MER! :'C
ALDRIG! hur fan ska det gå lixom? stockholm suger...det är...inte bra...lixom hur har vi råd att åka dit en gång i månaden som vi kan göra nu? hur kan jag sova över en eller två nätter som jag kan göra nu? jag ÅRKAR inte ens åka så långt för att hälsa på...STOCKHOLM SUGER!! ;'(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Nordèn - 1 oktober 2011 10:20

nu har jag....skaffat två nya bloggar...och jag kommer inte vara så aktiv på denna men jag kommer försöka....detta kommer vara min marsvins-blogg...     en annan som ligger på blogg.se det kommer vara min the sims 3 blogg...   och den som l...

Av Mimmi Nordèn - 24 september 2011 13:49

hejsan :D   Just nu ligger jag o väntar på att mina batterier till kameran ska vara klara för jag ska ta kort på våran nya.. ja vad ska jag kallare...hage ^^   kommer antagligen göra en film om det o lägga upp här o antagligen kommer det vara...

Av Mimmi Nordèn - 20 september 2011 14:20

hejsan...   hej...hej...   hej...san....hejsan...hej...hejsan...   idag ska det bli stor-städning med marsvinen ^^ vi har köpt galler och vi håller på att dela på dom så att dom inte blir så höga och vi ska sätta ihop dom så att det blir ...

Av Mimmi Nordèn - 19 september 2011 21:12

hejsan...       JAG VET! ;D jag är världs-sämst på att uppdatera min blogg xD   men iallafall...idag så började det med att min bror fyller idag och inget med det...joo sen så åkte vi till tandläkarn o jag fick pröva lite lustgas pga vissa ...

Av Mimmi Nordèn - 13 september 2011 17:04

Hejsan! ^^   håller på att instalera ett spel på min data...får se hur det går, har jue en ganska gammal data...eller inte sååå gammal men en gammal      och jag blir sur när jag mitt godis tar slut, specielt mitt favvo-godis ^^ igentligen är...

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards