Pingla O Pärla...

Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

WÄÄÄÄÄÄ!!!...

Av Mimmi Nordèn - 3 juli 2011 00:37

hejsan....kl är två på natten...


jag ska säga en sak..har gråtit ungefär 4 gånger idag...eller mindre, eller mera jag vet inte...


pga att johanna blablabla...ni vet säkert...


jag kommer känna mig ensam...jag kommer flytta till johanna...byta skola...



suck...


suck...



suck...igen...suck...igen...suck...hahahahahahahha
hahahahaha!!  




jag har inte årkat göra nånting idag...all sorg tog över min kropp...jag glömmer bort saker...jag ÅRKAR INGENTING! jag årkar inte ens sova för mina tårar dränker mig...






det är inte så kul...



jag gillar inte mig själv...för jag vill jue inte tvinga min syrra att INTE flytta till stockholm...men jag vill det för jag vill fan inte att hon ska flytta...det kommer bli tomt och det kommer bli jätte tråkigt...vi kommer bara höras via msn och facebook...kommer inte träffas på flera månader...jag kommer gråta varge gång jag ser nått på internet som inehåller johanna...varge jäkla inlägg kommer jag att storböla till...




(har lite gråt i halsen just nu...)




jag kommer att inte årka gå i skolan...jag kommer bli en uteliggare (okej det kanske var lite HARDC0RE!?)!!!


jag årkar inte mera...först så får jag kanske inte behålla mina marsvin o jag höll nästan på att slänga en kakaoburk i fejjan på mamma för att jag blev SÅ JÄVLA LÄSSEN!



sen så gör pappa slut med plastmamman där dårå och jag tror att han ska dö o gråter där med...





sen fick jag såkallat panikångest...










sen så får man reda på detta...






jag vet inte...jag kan lika bra ställa mig på vägen här ute där mackan och jag kastar ut äpplen och ser på när bilarna åker på dom...



roliga minne! ^^




jag gillar min bror markus...han är SKIT jobbig och konstig i börgan men senare så är han snällaste bror man har och det inser man inte varge gång...



men inte lika förståelig som min älskling till syster...




asså alla tror säkert att jag överdriver med allt detta...men det gör jag inte för ingen vet hur mycket min syrra och jag har gjort tillsamans...vi har inte gjort så mycket men den tiden vi träffas, korta eller långa dagar, så har vi alltid roligt och det är hon som är den roligaste jag någonsin har träffat...



bara så att alla vet så kommer jag ALLTID skriva om detta VARGE kväll....VARGE!!!



...  ..



..


..


..


..


..


..


..


..

"jag gillar blueberrys...;( men jag har ingen lust att äta den om jag är lässen..."

 
 
Ingen bild

"plast mamma"

4 juli 2011 11:06

Gumamn va inte orolig,pappa och jag ska kämpa för varandra,vet du varför kärleken är starkare än vad vi trodde..det är pappa och jag bara vi..jag ska stötta pappa i detta och vi ska göra allt för att vårt äktenskap ska bli som det var en gång i tiden..
gumman,pappa och jag är fortfarande ihop,vi kan inte leva utan varandra...
kram och sköt om dej

Mimmi Nordèn

4 juli 2011 15:37

okej...? :D Mmm det var skönt och höra :)

asså så du bara vet så är jag inte emot dig/er...kanske låter lite osm det på min blogg..eller jag vet inte men bara så att du vet! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Nordèn - 1 oktober 2011 10:20

nu har jag....skaffat två nya bloggar...och jag kommer inte vara så aktiv på denna men jag kommer försöka....detta kommer vara min marsvins-blogg...     en annan som ligger på blogg.se det kommer vara min the sims 3 blogg...   och den som l...

Av Mimmi Nordèn - 24 september 2011 13:49

hejsan :D   Just nu ligger jag o väntar på att mina batterier till kameran ska vara klara för jag ska ta kort på våran nya.. ja vad ska jag kallare...hage ^^   kommer antagligen göra en film om det o lägga upp här o antagligen kommer det vara...

Av Mimmi Nordèn - 20 september 2011 14:20

hejsan...   hej...hej...   hej...san....hejsan...hej...hejsan...   idag ska det bli stor-städning med marsvinen ^^ vi har köpt galler och vi håller på att dela på dom så att dom inte blir så höga och vi ska sätta ihop dom så att det blir ...

Av Mimmi Nordèn - 19 september 2011 21:12

hejsan...       JAG VET! ;D jag är världs-sämst på att uppdatera min blogg xD   men iallafall...idag så började det med att min bror fyller idag och inget med det...joo sen så åkte vi till tandläkarn o jag fick pröva lite lustgas pga vissa ...

Av Mimmi Nordèn - 13 september 2011 17:04

Hejsan! ^^   håller på att instalera ett spel på min data...får se hur det går, har jue en ganska gammal data...eller inte sååå gammal men en gammal      och jag blir sur när jag mitt godis tar slut, specielt mitt favvo-godis ^^ igentligen är...

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards