Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 4 september 2011

:D

Av Mimmi Nordèn - 4 september 2011 09:13

Hejsan!


Morgon, morgon, morgon...<3


världens bästa Morgon! 


även om jag mår lite bajs så är den helt underbar! :D


lyssnar på morgon-musik, kallar jag det ^^


Denna låt lyssnar jag på fast på spotify...men jag vill inte lägga ut en spotify-länk här ;) men den är betydligt bättre på spotify ;D haha men det är så dålig kvalite på den hära videon men lyssna :) (den är lite längre ner ^^)



meneeh iallafall...vi köpte halm till marsvinen o dom älskart! :D dom liger där under å myser påre! :D:D:D

(asså marsvinen äter inte halmet untan dom ligger påre som ett mysigt ställe)


jaoo...men här kommer lite bilder...


Här nere har vi Gull-Gulliga Heaven! <3

   Här Nere har vi...Vatten :3   Här Nere har vi Laban som sitter på mitt Hello-Kitty-Data-fodral framför min Grymt snygga Lady Gaga Born This Way planch :3   och här är filmen :) bjuder på film och bilder för jag mår så bra! ^_^ (typ)

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards