Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Mimmi Nordèn - 13 september 2011 17:04

Hejsan! ^^


håller på att instalera ett spel på min data...får se hur det går, har jue en ganska gammal data...eller inte sååå gammal men en gammal   


och jag blir sur när jag mitt godis tar slut, specielt mitt favvo-godis ^^ igentligen är inte jag en sån som proppar i mig godis när jag väl kan...xD


sen äre så att jag tror inte det beror på att man skriver korta eller långa texter här på bloggen för att få mer statistik, om jag skulle välja på lång o kort så skulle jag ta kort för jag skulle aldrig läsa ett inlägg som var stort som ett A4 papper om jag ska vara ärlig...långtråkigt...eller det beror jue helt enkelt på vare handlar om men det skulle vara tråkigt...JAG gillar inlägg som är korta och som beskriver vad man gör just nu ^^ och om sina hobbysar och bilder ^^

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards