Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Mimmi Nordèn - 2 juni 2011 17:28

Hej!



på nått sätt äre jag glad idag!  


p.g.a?


jaa, det vet jag inte änn...   


jag måste vara ärlig o säga att det är kul att använda smileysarna ^^

Joo jag är glad för att jag har köpt hårfärg (köpte det i söndags! ^^) och ska färga RÖTT som jag har haft en gång förut ;)..ska bli spännande! :D och att jag snart på tisdag dårå ska till Gillvell (?), första gången jag hörde det namnet "vafan är det för Namn? är det typ ett ställe för vuxna som har tråkigt? ;S" haha nej men jag fattade inte riktigt vad det var men kolla in deras sida, jag antar att ni ska skriva www.gillvell.se, om det inte funkar, GOOGLA!!


men, IALLAFALL!, så är jag mest glad över (faktiskt) hårfärgningen ^^ hahaha, nej men GLOBEN! ska dit om typ en vecka ^^ YÄÄÄY!  


Sitter just NU, LIVE(!), och lyssnar på min största idol...LADY GAGA!! 


jag såg henne ockso o GLOBEN! det var det bästa jag någonsin har gjort i hela mitt HELA LIV!! 



aja men jag...vet inte xD



aja ska vell gå nu hej då




P.S...ni kommer få bilder imorn som sagt dårå ;) hej då :D

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards