Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Mimmi Nordèn - 4 juni 2011 20:03

HEJ!



här är fottona som jag har tagit idag ;D



  inte världens bästa bild men lite vattenbilder nurå :)


  hheh


  hihih



aah det var inte allt men eftersom att det tar världens tid på att ladda upp så årkar jag inte vänta...:) men det var lite bilder iallafalla! xD

Av Mimmi Nordèn - 4 juni 2011 19:27

Hejsan!



jag har varit ute o fottat som sagt och just nu håller jag på att ladda upp dom till datan! ;) det blev lite inomhus bilder med ;) haha  


tiden går...

Devil ska antagligen...



FÖDA DOM NÄRMASTE DAGARNA!! för hon ligger o äter hela tiden..mest ligger! ^U^


hon ligger som en padda! hahah


bilderna kommer snart..ska äta lite först..hej då :)




LAX!

Av Mimmi Nordèn - 4 juni 2011 14:49

Hejsan!



Ska gå ut o fotta lite natur bilder nu...hahaha vilket långt inlägg...xD


hej då ^U^



men nu tycker jag att ni bara kommenterar någo random..om ni inte kommenterar kommer jag känna mig lite dum...

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards