Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Mimmi Nordèn - 15 juni 2011 16:16

Hejsan..



Ja igår var jag jue på linkin park :) jag tänker inte prata om det så mycket här på bloggen ^^ för det var för magnifikt för att beräta det här,  haha! ^^


aja men jaa idag vare skolavslutning..det är vell lite skönt...:/

så att alla man ska kontakta blir via datan mest och via datan kan massa saker misstolkas och man kan vara någon annan, om nånting misstolkas blir man jävligt sur...


men aja :) ska nog bli härligt i åttan :) får se om någon byter skola, asså om någon typ bah..nääh jag ska byta skola...det skulle jue vara lite hemskt :S


Det som är så skönt med marsvins ungarna är att man inte behöver göra så mycket med dom...för det är lixom ett par klara marsvin som kommer ut och det är PRECIS som vuxna marsvin fast i liten storlek..:) vilket är gulligt ^^



emn...jahopp? har inte så mycket att skriva om...JO!


jag vill tacka (inte för att jag vet varför men...hade bara lust ^U^) mina kompisar (som typ bara innehåller Sarah om man tar bort mina "vuxna" kompisar...^^ haha) Min mamma,min syrra....OOOOCH!







Min Pappa...:( 





Men mest Sarah! ^^ för hon har varit snäll o stöttat mig under hela skolåret!! hoppas att hon är lika snäll nästa år! haha nej men hon ska jue lixom först och främst göra så att hon SJÄLV gör saker...vilket hon ockso gör :) men hon ska jue inte hjälpa mig för mycket ^^ hoppas att det inte blev nått missuppfatta här nu ^^ hahah brkuar bli det via internet ^^



Nej men Sarah....Din lilla krumelur..^Y^

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards