Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Mimmi Nordèn - 12 juni 2011 16:34

hej...


som sagt så har jag sagt att jag skulle ta bort min blogg men jag orkar inte för då har jag tusentals med skit som jag måste spara o massa så jag har kvar den bara det att det kommer att ändras lite...;)


1. jag kommer bara skriva inlägg när jag har tid och lust (alltså, jag kommer bara skriva när jag orrkar och kommer ihåg ^^)

2. kommer BARA handla om mina marsvin..för jag orkar seriöst inte reklamera någon eller skriva om min syrra eller polaren...inte för att det är något fel med min poralre eller syrran eller rekalmeringen..bara det att jag tycker denna blogg BARA ska handla om mina marsvin :)


aah det är det ända :P

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards