Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Mimmi Nordèn - 3 juni 2011 12:23

HEJ!


jag har jue låvats att jag ska lägga ut bilder idag på marsvinen...


och här kommer dom!






  Här är Devil (även kallad för Zelda) och det är min "prinz" som är med barn ^^


  (JAG HATAR RÖDA ÖGON!!!) Men här är Heaven (även kallad för Motorbåten enligt mig ^^) och hon är VÄLLDIGT skygg men det bättrar sig för varge dag :)


  Här har vi pingla och pärla när dom tar en paus från allt hoppande och skuttande! ^^


  Pärla är mitt favvo marsvin och jag älskar henne!! hon har skön stil på bilden....har flera roliga bilder men jag vill inte dela med mig dom på bloggen eftersom att det är så roliga bilder :)


  inte världens bäsa bild heller men det är menat att det ska vara pingla denna bild handlar om! hon är lite jobbig ibland för hon vill absolut inte in när vi ska ta upp henne från hagen på golvet ;) men hon är ockso gulligast i världen!   (dålig bild   ) men Devil är det finaste och gulligaste och GOSIGASTE marsvin jag någonsin sätt!!!

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards