Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Mimmi Nordèn - 6 juni 2011 22:07

HEJSAN!   idag är det måndag!!


Imorn ska man till gilwell med klass 7B och det ska bli toppen! :D



så jag kommer inte att blogga på dom närmaste dagarna...eller ja, inte imorn eller på onsdag iallafall   kommer bli jobbigt att sova bot från mina marsvin för varge kväll o moron så ska man jue mata dom o jag behöver jue ine göra det nu eftersom att jag ska till gilwell...ni tänker säkert "ameh!? är det inte skönt o slippa det?" NEJ det är inte skönt o slippa det för dom är så grymt öta o gulliga när dom piper medans man går upp för rappan med maten i handen..plus att min gravida hona ska föda imorn-övermorgon! o jag vill jue gärna vara hemma när hon föder såatte..det kommer bli jobbigt...mamma ska sms:a mig om hon föder :) vilket är skönt  


men aja ska kolla om jag inte har missta något i min väska till gilwell...så...hej då :(   hehe mit hår är lite missfärgat för jag har blekt mitt "bakhår" och färgat det rosa o det rosa ahr försvunnit lite nu såatte xD

Av Mimmi Nordèn - 6 juni 2011 12:06

hej!


imorn ska jag till gillvell med klassen och det ska vell bli Roligt ^^


har inget mer o skriva om..kommer senare :P hej då

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards