Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Mimmi Nordèn - 9 juni 2011 17:00

Hejsan!



ville bara säga att jag har uppdaterat min header...som ni kan se  



Av Mimmi Nordèn - 9 juni 2011 16:19

hej!




så då har man kommit hem från gilwell och det var sådär ;) men självklart VARE KUL! skönt o bada och massa massa mer :)


som ni vet så är jue heaven och devil 9 veckor men det är dom inte! för mamma o jag har räknat ut att dom var 3 månader! :O


aja meneeeeh....


jo men min packning var jue för mycket! aja men när vi kom till gilwell så hoppade vi i badet på direkten ;D


sen såvde vi på kvällen (Självklart!? ;O) och såvde tills några killar till jordnötter börgade banka som in i helvete!!! så det var jue....inte kul :P


men sen så sa mamma att hon skulle sms:a mig om Devil hade fött ungarna men det kom inget sms :( men sen åkte jag till skolan o väntade på att taxin skulle komma o hämta mig o lämna mig hemma :P fick vänta i en timme :O bara för att våran klass kom lite tidigare än planerat :P sen hade jag tråkigt o gick o ringde mamma..."en är död" är det första hon säger...jag blev alldeles varm i kroppen o full av glädje! självklart inte för att den ena dog utan att jag visste inte att mamma HADE skickat ett sms till mig men min mobil var jue död såatte...! om jag skulle vara glad för att den ena dog skulle jag vara helt jäkla dum i huvvet men vi trodde att det skulle vara två ungar men det var tre! :) men en dog så det blev två som vi hade räknat ändå...men den finaste dog... som vanligt...  



sen när man kom hem..var man jue glad kan jag jue säga :) kom hem med världens bästa present!


bilder kommer nu!


  här uppe är den minsta som är lite svag som kanske inte skulle ha överlevt när hon föddes men hon gjorde det, den lilla rackarn! vi har pratat om att hon kanske ska heta Lipton!   här är den som Verkligen överlevde, för hon börgade jue springa runt i buren precis när hon föddes! som sagt, vi har pratat om att hon kanske ska heta silver :)

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards