Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Mimmi Nordèn - 3 augusti 2011 20:20

hejsan

kom "Precis" hem från eskilstuna! ni skulle ha sett vilken gullig katt johanna köpte! :D


det var en till kattunge där som vi kanske ska köpa den 19 augusti för det var några som kanske ska ha honom så hon skulle ringa till oss efter att hon skulle ringa till den andra familjen ^^



men iallafall, har haft en helt underbar dag! :D


video kommer imorn eller i övermorn! ^^

Av Mimmi Nordèn - 3 augusti 2011 11:50

hejsan! :O


det var länge sen! :C

jag har faktiskt tänkt på bloggen varge dag att jag måste f*n fixa med den nu!

men det blir aldrig av för jag känner att jag inte har tid med det ^^

men jag har jue det eftersom att jag bara sitter o latar mig i soffan...PLUSS att jag sitter vid datan ockso xD

svårt o gå till bloggen då...^^

juste ja! :D


videoblogg...eller vad man kallare

det kommer komma en video på pärla snart och jag filmar henne när hon går på soffan tror jag! ^^ för det blir lättare så ^^

och jag kommer berätta lite om henne och sånt! :D


sen så kommer det videosar lite random tid o sånt men pärla kommer inom dom närmaste dagarna! :)



_________________________________


ska berätta lite om vad jag ska göra idag ^U^


idag ska vi hem till syrran o hjälpa henne att hemta hem en ny familjemedlem! ^^


  


en KATT! :D


hihi sen ska vi till Mc. Doooooooonalds o käka lite ^^


sen hem igen, gammla tråkiga vana igen...;(

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards