Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Mimmi Nordèn - 19 augusti 2011 16:14

Hejsan! :D


nu är mitt humör på topp...


ligger i soffan med Laban på magen och datan i knät och en drink (lääsk) med Pear infusion...


Laban har vi hämtat idag hemma hos min älskade Plastmamma! :)


Laban är så jäkla skön asså! :D han kan sitta med mig på stolen inne i köket tills jag har ätit klart och han bara sitter där också...han bara glor ^^

Sen så när jag är klar lägger vi oss i soffan o bara myser!


bilder kommer antagligen att komma! ^^


han är en antagligen en bladning mellan siames,oriental och nått annat ^^ antagligen oriental...


och na är så mysig så han knådar sönder min hud med hans klor så att det börjar nästan blöda!


det bästa med katterna jag vet är deras egna och olika personligheter och deras klor! :)


lixom vi har Nemo...han vet att det kommer bilar på vägen och när han hör bilar komma så backar han...sen lyssnar han och går över om det inte kommer osso håller han på så...


Laban är också speciell på sitt sätt...han är...underbar


men Nemo är ändå den som jag älskar mest! :)


men nu ligger jag här med Laban på magen...


saknar Neo...;'(


Men sånt händer...


Men Laban är ett nytt liv här hemma hos oss nu så vi välkomnar honom här på min blogg genom att jag bara har skrivit detta inlägg...xD


men bild kommer, lovar :)


men nu ska vi äta o sen blire glass med (tror inte jag orkar skriva om varge maträtt jag ska äta...xD)Glass med Kola sås och maränger :)

Laban ligger lite CP på min mage just nu xD


men ska gå nu har inge o göra...jo jag måste väcka laban och säga att jag inte kan ha honom på min mage förevigt, vilket skulle vara väldigt mysigt men nej...


så hej då :)

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards