Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Mimmi Nordèn - 7 augusti 2011 12:04

hejsan... 


jag har GRYMT tråkigt så jag gick hit...jag har absolut inget att skriva om men det kommer jag på med tiden...hoppas jag...


iallafall, jag känner att min sjukdom börgar gå över lite men jag har fortfarande lite ont i halsen och slemmhosta...

sen så får vi se hur det blir med filmen..den kommer komma men jag vet inte när men antagligen dagen jag blir frisk!

för jag vill bara SÄTTA IGÅNG med arbetet med marsvinen på en gång, för mamma har tagit hand om dom för jag vill jue inte direkt smitta dom...JA man kan smitta marsvinen men jag vet inte med vilken sjukdom dock, men det är bäst att jag håller mig undan när det är som värst iallafall...

jaa, just nu ligger jag i soffan o skriver här, mina två bröder sitter o kollar på Left 4 dead 2 trailern för markus har det till xboxet och det är hemma hos pappa (-_-) ås han få¨r kolla på det spelet på youtube istället å det gillar han jue inte...Mamma spacklar inne i hennes rum frö hon ska måla om...


och jag, jag ligger här i soffan och vet ni hur tyst det är? tv är inte ens på för den laggar för att det regnar jätte jätte mycket ute vilket är skita mysigt och jag tänkte samtidigt att, det kommer börga åska och så måste jag stänga av datan för man får jue inte ha nån el på då, så jag tänkte att jag skriver snabbt här! xD (jääääätte snaaabbt...o__0)...


jaa...


jo, jag kanske får snakebite men det är ingen stor chans att jag får det men jag får jue en iallafall...;) mamma sa att jag får skaffa en till efter att jag har tagit en..:)


men man får hoppas på det bästa...hehe


längtar faktiskt mycket till skolan, har inge mycke o göra om dagarna, vilket är ganska lame, men ändå skönt...men det jag inte ser fram emot är jue självklart allt arbete...


och jag får hoppas på att jag inte...känner...samma sak....  


nej jag årkar inte tänka på det... 



  vet inte...det blir vell snart oboy och mobilen snart...måste stänga av datorn...


eller jag måste inte, eller jo, men den har stårr på i flrea dagar och jag tror nog att den får vila lite, och så att jag får vila lite o redigera bilder på mobilen  


så, det ända som räknas för mig på min blogg är att ni läser den och uppskattar den, för jag ser på statusen hur många som har kollat på min blogg dagligen och det glädjer mig bara av att det är 9 personer högst per dag och det gör inge för det blir jag glad av men förut fatta jag inte vad som hände...33 ST HADE KOLLAT PÅ MIN BLOGG EN DAG! :O jag fattar inte!!   ingen idè att jag tar fram bildbevis för det kan vara kopierat från någon annan kanske ni tänker men det skulle det inte vara... 



juste jag måste bara skriva om vad jag tycker om andras bloggar...


om man tar en tjej som blogggar om sitt shopping liv...BORING!


om man tar en KILLE som bloggar om sitt shopping liv...O__O WIERD?


om man tar en tjej som bloggar om sin tråkiga vardag som innehåller sina kompisar...BORING!BORING!BORING! lixom jag vill inte läsa om någon som bara pratar om sina kompisar hela dagen och jag känner inte ens den personen...sååå...


jag VILL läsa om:


1: wired stuff som ungefär min syrra, inte wierd men, hon skrev om varför tjejer stoppar papper i toan innan dom sätter sig på toan, och det finns killar som tycker det är onödigt att vi gör det...men NEJ! det är inte onödigt...någon som vill ha TOAVATTEN RAKT UPP I RÖVEN ELLER!? tror inte det... 


2: helt random saker som man bara får upp i hjärnan



jaa, jag vill läsa en blogg som inte är normal helt enkelt och det är så tråkigt med "vanliga" bloggar...


aja ska dra nu, får se vad man hittar på ^^

hej då :)

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards