Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Mimmi Nordèn - 6 augusti 2011 12:53

hejsan...:(


jag vet, jag skulle ha lagt upp en video igår men jag är tyvär sjuk och årkar inte göra så mycket just nu...jag har en mild krupp kan man vell säga men jag har haft krupp o det är inget fint minne...


så fort jag hostade så kunde jag bara andas genom ett sugrör i tio sekunder efter att jag hade hostat och jag spydde en gång jag hostade...


det ända som hjälpte var jue att sova...så ja, jag gör inte så mycket just nu, håller bara mest på att fokusera på min krupp för det är inte kul, igår så låg jag o grät o bara hoppades på att jag inte skulle få krupp idag men jag VET!, att jag kommer få det imorn! JAG VET!


men men....


jag får ta en sak i taget och fokusera på kruppen som jag har som sagt ^^


angående marsvinen..


jag tog upp devil o gjorde lite "trix" med henne och hon bara åt sitt bajs hela tiden för JAG tror hon är "rumsren" för hon har ALDRIG bajsat på mig! :O



men dom andra marsvinen bajsar som kulsprutor! ^^


DET LÄT FEJL!  


men jag ska sova nu, helt slut....o_0

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards