Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Mimmi Nordèn - 18 augusti 2011 21:40

Hejsan...O.0


Vilken grymt rolig och jobbig dag! :O


okej jag berättar från början :)


jag vaknar med att jag är orolig över vad kl är...som tur var så vaknade jag innan mammas mobil ringde ;) men precis när jag sa till mamma att jag vaknade så ringde mobilen ;)


Frukost sen så skussa mamma in mig till Malmköping...fick sitta i en varm bil, och bilden var full med människor ;o

Mmm...vi åker till flen och lämnar bilden där sen så går vi till tåg stationen och väntar på ett tåg som skulle komma 10:26....gissa när den kom? ;)



Joo den kom 11:20 ;)


feting med jobbigt att så o vänta på den med sol som bara ligger på en Sjugofyrasju!


Mmm sen när vi kommer fram blev det jätte krongligt med alla vägar o trappor och folk och skit o det var överdrivet mycket folk i Stockholm idag ;o


men iallafall...när vi kom upp ur marken så var vi tvungna att leta efter ett par bilar som vi skulle åka med ;) och det tog lååååååång tid ;) men sen så hittade vi dom och vii åkte...

vi kom fram till gröna lund och där är gröna lund :)


Mmm vi har varit på gröna lund nu och vi åker hem...jag fick åka med susans man eftersom att susan skulle åka tåg :)


såå gick typ resan...


sen så har jag haft fel på mitt öra också innan vi åkte, har haft det sen i förrgår och det är som ett lock för örat så att man inte knappt hör något...och nu när jag kommer till allt liv o skit så har jag lock i båda mina öron just nu...och det är inte kul...jag lovar....


meneeee så jaaa....jag skriver mer imorn...ganska slut just nu ;)

Av Mimmi Nordèn - 18 augusti 2011 08:25

Hejsan!


NU blire av till gröna lund och är där hela dagen! ^^


haha det är andra gången jag åker dit xD

och det är gratis för mig! :D haha


så nu ska jag äta frukost o gå på toa o fixa o dona och sen åker vi kl tio in till malmköping o mamma lämnar mig där hos Susan, sen åker vi bil in till flen och tar tåget därifrån till stockholm :)


såå.....hej då :)

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards