Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Mimmi Nordèn - 15 augusti 2011 16:59

Hejsan!


jag har bestämt att jag ska skriva ett inlägg per dag var det är för mat :)


idag får vi Ugnspannkaka med kassler i och sylt på sidan ^^


haha jaa jag har tråkigt så varför inte skriva vad jag får för mat? ;)


Juste! :D nu har jag faktiskt gjort en video på Pärla! :)

jag har filmat med min dåliga mobil så det är INGE bra ljud alls och pluss att jag hostar lite så det blir lite skumt...  


meneeeh den videon kommer vell typ...i veckan ^^ på fredag för då hinner jag göra lite flera videosar på alla marsvinen men jag kommer inte lägga upp alla på samma inlägg och på samma dag...kommer bestämma vissa dagar ^^

Av Mimmi Nordèn - 15 augusti 2011 10:15

hejsan..^^


hehe har inte skrivit här på några dagar...har inte haft det så bra med min ÄCKLIGA lilla hals :c


onej nu börjar Lady Gaga Top Ten!! (på MTv ^^)


meneeeh jag återkommer ^^


eller nej...^^


Asså jag förstår inte...varför tycker alla att Lady Gaga är en härmapa? "Judas låter som madonnas Express Yourself..." jag tycker inte ens att dom låter lika..eller joo lite kanske men inte så mycket så att hon har härmat? Och vad lär man sig i skolan? jo att man får Faktiskt härmas för att få mer Tankar om vad man ska göra/rita/fota o.s.v


Man börjar Nånstans...;)


Man ska inte dömma Lady gaga om man inte vet vem hon är och vad hon gör med sin musik...vissa tror jue att hon bara sjunger dessa låtar för att det är kul att sjunga...HAHAHAH!!! säger jag....Det finns SÅÅÅÅÅ MYCKET MER bakom låtarna än att hon bara sjunger för kul skull ;)


-------------------------------------------------


Marsvins-Video


jag vet inte vad som har hänt med mina kamera-batterier...:s


Jag sätter dom i laddaren osso är dom kalla när jag tar ut dom så då har dom inge "el"...


aja men video kommer, det Lovar jag! :)


Ojojojoj man hör faktiskt skillnad på Stefani (Lady gaga) i Paparazzi o sen till Born this way! xD hennes röst har Vuxit SJUUUUUKT mycket! :D


Im Proud!   

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards