Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Mimmi Nordèn - 8 augusti 2011 19:39

hejsan! :)


jag kommer skriva Random nu och jag hooppas att ni har en låt på nu...^^ vilken som helst...


jo det är så att idag var jag inne i köpingen o kolla min hals o sånt o jag fick hostmedecin o det betyder att jag kommer hosta hela tiden men luftvägarna kommer bli bättre o större :) så jag hoppas att jag inte låter som ett monster på pärlas video! ^^


den videon...den kommer jag att spela in idag så den kommmer vell...vet inte...:/...kanske imorn? :) joo imorn får den väl vara upppe :)


meneeeh jo ang det dära med att jag hoppas att ni har musik på är att det blir mera inlevelse när man lyssnar på musik o läser :) nej jag vill inte kalla mig Specciell, underlig, konstig, skumm...Mig.


MONTY PYTHON! :D:D:D:D:D:D YEEEES!! YES YES YES YES!! det börgar nu! jag får skriva OCH kolla på dom! ^^


hahah...B)


Aja men mattias och jag var precis ute och tog lite fotton och dom flesta blev vell oekj :/ ^^   här uppe är Pingla och hon ser förvånad ut ! ^^ tog upp henne för det SPÖREGNADE ute o jag ville verkligen ta ner ett marsvin o bara hålla om henne o bara gosa under täcket!!! ^^   JUSTE! vi har flyttat på den stora blåa buren hit där den bruna stog och den bruna till där den blåa stog :)   och en bild från idag från våran balkong som vi ALDRIG använder :)


Meeeeeeeeeeen nu ska jag lägga mig under täcket och bara tare lungt o hoppas att HOSTAN!!! bara tar slut när som helst!


hej då! :)



P.S...Filmen spelar jag in i dag om batterierna hinner ladda klart ^^

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards