Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Mimmi Nordèn - 22 augusti 2011 19:25

hehe hejsan! ^^


Absolut inte lång tid sen jag bloggade ;) typ bara en dag men det känns som veckor ;D

Hmm...okej jag berättar lite ^^


mjoo idag så vare första skoldagen (efter sommarlovet xD) och den var faktiskt helt okej :)

Vi fock ett STORT sudigumm...asså det var stort! sen en penna, en tråkig penna...kanske ska köpa en egen sen när man har råd, altså aldrig, för det är mamma som köper allt om jag ber om det...för jag får inga pengar...asså jag får inga pengar någon gång...för vi har inte pengar att slösa på pennor om man får i skolan...;) men ändå lixom...

sen ska jag köpa en kattväska med inbygda högtalare :) hoppas det för den kostar AS MYCKET! :O den kostar 350 typ...nej 450 för frakten är 100...såatte...men det är den enda väskan jag vill ha och jag kommer vänta på den!

sen så har jag 51 kr nu som jag inte vet vad jag ska göra av med...joo jag ska spara lite till cafeterian i skolan..KANSKE! för jag är van vid att inte köpa saker där ^^ plus att man brukar ändå få gratis av MammaMu! <3

meneeeeeh...justeja! jag färgade håret igår till svart...och den räckte jue självklart inte till hela mitt hår eftersom att jag har för tjockt...-_-

jag orkar inte skriva mer men jag har tusentals med saker att skriva ner här...men jag orkar icke!

hej då ^^

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards