Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Mimmi Nordèn - 25 augusti 2011 19:22

hejsan... 


Asså gud vad dålig jag är på att uppdatera min blogg...

aja men idag så var jag i skolan och hade tråkigt, osso träffade man bästa MammaMu vilket man gör varje dag ungefär ^^


har städat lite i marsvinsburarna, och fixat lite med höhäckarna ^^


sitter här med mina gulliga shimejis ^^

  jaa, så söta! x3


meneeh...juste ja....jag tror inte jag kommer att lägga upp dom dära videosarna på mina marsvin! ^^ orkar inte just NU men dem kommer så småning om ^^


~du förstår inte hur du skadar mig varje dag...därför tar jag mitt egna beslut och gör det för min skull, inte din...~



BANANFLUGA, 4 F*CK SAKE!

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards