Pingla O Pärla...

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Mimmi Nordèn - 4 augusti 2011 10:21

hejsan! ^^


ska göra videon idag för jag ska ändå ta ut marsvinen så jag kan jue ta o göra en liten video med VARGE marsvin för jag bär ut dom en och en nuförtiden för annars så bär vi in dom i kattburen o sen ut men kattburen håller vi på och gör rent så det går inte att använda den riktigt nu ^^

men pärlas video kommer antingen idag eller imorn! ^^


____________


idag, händer inte så mycket...

ska vell antagligen...ut o hoppa...

sen...redigera lite bilder...ha tråkigt...

ja det händer inte så mycket i min vardag ^^ 


men iallafall...jaa....hej då ^^

Presentation


HEJ! :D Jag heter Mimmi och jag kommer skriva om mina fotton,Marsvin och musik ^^...men mest om mina Marsvin ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad är gulligast? :)
 Marsvin
 Kaniner
 Hundar
 katter
 Gerbiler
 Plastpåsar
 Papperspåsar
 Möss
 Råttor
 vet inte?
 Årkar inte svara, tyvär...:/
 FANTA!
 jag tycker om skor...X)
 Alternativ 14

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pingla

 

Pärla

 

Devil

 

Heaven

 

Lipton

 

Silver

 


Ovido - Quiz & Flashcards